Welkom!

Toen ik mijn website aan het afwerken was, borrelde de idee naar boven om een pagina toe te voegen.  Dat werd dan de “Ditjes” pagina.  Op die pagina wilde ik graag de site dynamisch maken, publiek bereiken en ervoor zorgen dat mensen geïnspireerd geraakten, ja, zelfs wat langer zouden nadenken over iets.

Maar algauw bleek dat die “Ditjes” pagina veel te beperkt was.  Want hoe prop je Links, Boeken, Citaten en Artikels op een deftige manier op 1 pagina?

Dus is het dit geworden.  Al voel ik zelf nog niet helemaal wat dit gaat worden, ik voel wél dat het mij past.

Je kan je verwachten aan korte schrijfsels als ik een interessant stuk tegenkom in een boek, bedenkingen over het leven en (Gestalt)therapie of iets out of the blue. Maar de algemene zin is mij wel helder: de therapeut dichterbij de mens brengen.